Zwroty i reklamacje

Sprawdź status reklamacji i zwrotu w combacie

Teraz nie możesz sprawdzić statusu swojego zgłoszenia przez tę stronę. Niedługo włączymy taką możliwość.

Masz pytania do zgłoszenia?

Jeżeli masz pytania na temat swojego zgłoszenia napisz: [email protected]

Masz naszą ekspertyzę?

Jeżeli wysłaliśmy do Ciebie ekspertyzę, w odpowiedzi napisz, czy akceptujesz jej warunki. Możesz też napisać: [email protected]

Rodzaje zgłoszenia

Reklamacja gwarancyjna

  • Gdy na przykład produkt nie działa w prawidłowy sposób
  • Czas na zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji to zazwyczaj 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej określono inaczej
  • Możliwość zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi przysługuje Ci w przypadku stwierdzenia wady produktu w terminie 2 lat od dnia wydania produktu. Obowiązki i uprawnienia związane z rękojmią reguluje ustawa – Kodeks cywilny
  • Wsparcie techniczne za pośrednictwem infolinii przekaże Ci wskazówki, które często pozwoli doprowadzić sprzęt do sprawności bez potrzeby wysyłania go do serwisu
  • Pośredniczymy w przekazaniu sprzętu do producenta, jednak może to wydłużyć proces zgłoszenia reklamacji
Zgłoś reklamację

Zwrot lub wymiana

  • Bez podania przyczyny zwrotu lub wymiany
  • Do 15 dni od odebrania przesyłki złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  • Zwrot: po uznaniu zwrotu, zwrócimy Ci pieniądze
  • Wymiana: Po uznaniu zwrotu skontaktujemy się z Tobą i ustalimy, na jaki produkt chcesz go wymienić. Jeśli cena nowego produktu będzie inna, zwrócimy różnicę na Twoje konto lub poprosimy Cię o dopłatę.
Czego nie możesz zwrócić lub wymienić?
  • Produkty higieniczne
  • Produkty w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne.
Zgłoś zwrot lub wymianę

Jak przebiega zgłoszenie

Dodaj zgłoszenie reklamacyjne

Uzupełnij w formularzu dane dotyczące produktu.

Określ rodzaj zgłoszenia

Określ rodzaj zgłoszenia w zależności od sytuacji oraz czasu, w którym odebrałeś przesyłkę.

Skontaktujemy się z Tobą

Po weryfikacji zgłoszenia w ciągu 2 dni wyślemy Ci e mail z dalszymi krokami.

Dokumenty

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Masz pytania?

Pełną bazę pytań i odpowiedzi znajdziesz w centrum pomocy.

pobrane